שיחת הכוונה אונליין במצבי קונפליקט
יש לכם קונפליקט שצריך מענה מהיר?
קולגות בארגון לא מצליחים להסכים ביניהם וזה מעכב את המשך הפרויקט?
אתם לפני פגישה חשובה וזקוקים להכנה כדי לפתור בעיה?
יש לכם בצוות הרבה וויכוחים והתנגדויות?
שירות חדשני להכוונה אונליין בפתרון קונפליקטים
קובעים תוך 24 שעות פגישת ייעוץ אונליין טלפונית או בזום
בפגישה ננתח את הקונפליקט, הרקע, הצרכים והאינטרסים באמצעות כלים גישוריים.
מהפגישה תצאו עם בהירות במספר משורים וכיווני מחשבה איך להתנהל מול הבעיה ולצלוח אותה לכדי פתרון ויצירת הזדמנויות.
למי השירות מיועד?
מנכ"לים
מנהלי צוותים
מנהלי/ות משאבי אנוש
יועצים ארגוניים
בעלי עסקים ויזמים
יועצים ארגונים, מנהלי/ת משאבי אנוש, מנהלים/ות ומשפיעים בארגונים נתקלים בעבודה היומיומית שלהם עם קונפליקטים והתנגדויות.
התמודדות במצבים אלו דורשת מיומנויות וכלים מעולמות הגישור והיחסים הבינאישיים.
שירות זה בא לתת למשפיעים בארגונים אמצעי לסיעור מוחות עם מגשרת במטרה לפתור את הקונפליקט.
במהלך ייעוץ זה ננסה יחד "לעלות על המוקש" אשר מהווה התנגדות וחסם במערכת היחסים ושיתוף פעולה בין הצדדים.
דוגמאות למצבי קונפליקט פנים ארגוני שניתן להיעזר בייעוץ זה:
-
קונפליקט בין מנהל לעובד שחוזר ונשנה
-
התנגדות לשינויים ארגוניים של בעל תפקיד אחד או יותר
-
קונפליקט בין שני קולגות בארגון אשר פוגע במטרות וביעדי הארגון או מקשה על העבודה השותפת
-
מצבים בהם המשפיע בארגון (יועץ ארגוני, מנהל מש"א) מרגיש שלא מצליח לרתום את האנשים לשתף איתו פעולה.
ייעוץ והכוונה למנהלי משאבי אנוש במצבי סכסוך בין עובדים
הייעוץ יכלול:
1. אבחון הסכסוך מנקודת המבט של המשפיע בארגון
2. מפת הקונפליקט – בחינת הצרכים והאינטרסים של כל הצדדים המעורבים
3. הכנה לניהול דיאלוג בין הצדדים – כאן נבחן באיזה דרך כדאי לפעול מול כל אחד, ומה יהיה יותר נכון בהתאם לנסיבות ולרקע האירוע.
מוזמנים ליצור קשר בכל עניין,
כינרת שמעיה, מייצרת הקשבה להסכמות